GY.I.K.
Mekkora szállítási költségre számíthatok?
A szállítási költség 25 000 Ft-os értékhatárig az ország egész területére egységesen bruttó 1.290Ft. Ha azonban a megrendelt termék(ek) értéke eléri a 25 000 Ft-ot, ezt a költséget mi fizetjük! A díjszabás utánvétes megrendelés esetén is érvényes.
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Rendszerint a megrendelést követő 2-5 munkanapon belül kézbesítjük a megrendeléseket. A szállítási idő azonban nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat.
Fizethetek bankkártyával?
Igen! A Sportboltom Webáruház részére az OTP Bank Rt. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor átirányítunk az OTP Bank fizetőoldalára. A fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, nem a sportboltom Webshop oldalán. A sportboltom Webáruház a Te kártyád, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükséged:
* Kártyaszám: A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám
* Lejárati dátum: A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.
* Érvényesítési kód: A kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye (CVV2, vagy CVC2). Amennyiben a kártyádon nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyd üresen! Javasoljuk, hogy a gördülékenyebb vásárlás érdekében legyen kéznél bankkártyád!
Az alábbi kártyákat fogadjuk el webáruházunkban:
• MasterCard (dombornyomott)
• Visa (dombornyomott)
• American Express (dombornyomott)
• Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes
használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön
természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz!
Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
• Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele,
hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát.
Kérjük, konzultáljon a bankjával!
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard
Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó
bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja
a kártyát használó személyt.
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a
fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati
dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata.
megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia.
Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az
azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és
visszairányításra kerül a webáruház felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
Szállítás munkahelyi címre?
A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a munkahelyeden tudod fogadni a futárt, nyugodtan add meg azt a címet!
Melyik árat kell kifizetnem?
Minden terméket a megrendelés pillanatában érvényes áron számlázunk ki. A termékek átvételekor csak készpénzzel lehet fizetni.
Véletlenül rossz modellt / méretet rendeltem.
A lehető leghamarabb jelezd nekünk! ! Csere esetén a szállítási költség a vevőt terheli.
Az akciós termékekre vonatkozó árak a készlet erejéig érvényesek!
További kérdéseim lennének, hol kaphatok választ?
Az oldal alján találod a kapcsolatok menüpontot, itt küldhetsz nekünk üzenetet, illetve itt találod egyéb elérhetőségeinket.
Reméljük, sikerült minden kérdésre választ adni, és hamarosan elégedett vevőként üdvözölhetünk!
Fizethetek-e SZÉP kártyával?