+
Mit keressek?
Hol keressek?
Gyártók
Ár szűkítés

Nike Backboard High férfi cipő

  • 4224 990 Ft14 990 FtAkció időtartama: 2018-08-20 - A készlet erejéig!
  • 4424 990 Ft14 990 FtAkció időtartama: 2018-08-20 - A készlet erejéig!
  • 44.524 990 Ft14 990 FtAkció időtartama: 2018-08-20 - A készlet erejéig!
+ 5 ajándékpont
db
Kosárba

Termék leírás

Nike Backboard High magas szárú utcai cipő
395558030

A NIKE TÖRTÉNETE
A Nike a világ első számú edzőcipő-, sportruházat- és sportszergyártója. Az amerikai székhelyű vállalatot Nikéről, a győzelem görög istennőjéről nevezték el.
A társaságot Bill Bowerman (egykori könnyűatlétikai edző) valamint Phil Knight középtáv-futó alapították 1962 -ben. Érdekes jeligéket ötlöttek ki, erre jó példa a ”Mindenki, akinek van teste, sportoló”. Olyan sportcipőket és futócipőket akartak gyártani, melyek használhatósága és felépítése jobb atlétikai teljesítmény elérését tették volna lehetővé.
Bill Bowerman a konyhájában, egy gofrisütő segítségével készítette első sportcipőit tanítványainak. Rájött arra, hogy ha könnyebb a futócipő, akkor a futók jobb teljesítményt tudnak elérni. Ezért először a sportcipők felsőrészét könnyítette (1967 –ben már nylont használt) meg, majd a következő lépésben kikísérletezett egy rugalmas, rücskös talpat: folyékony gumi keveréket öntött felesége gofrisütőjébe. Ez a talpszerkezet örökre megváltoztatta a futócipők tervezését.
A Nike márkanév a piacon csak 1972-ben jelent meg, majd a sportcipők és ruházati kiegészítők területén fokozatosan a világelső helyre emelkedett.
A NIKE LOGÓ TÖRTÉNETE
A cég egyik első alkalmazottja egy éjjel Nikével álmodott (aki a győzelem görög istennője), ezért ezt a nevet javasolta a gyorsan fejlődő cég számára. Ezt követően Phillip Knight, a cég társalapítója és elnöke 1971-ben megkérte egyik volt diákját, hogy tervezze meg a logót, ami a futócipők oldalán is elhelyezhető. Ekkor született meg a Nike „pipa”, ami Niké szárnyát szimbolizálja. Knight 35 dollárt fizetett a tervekért. Tizenkét év múlva a Nike cég egy gyémántgyűrűt adományozott a tervezőnek, Carolyne Davidsonnak, rajta az általa tervezett logóval, valamint ismeretlen számú részvényeket is.
A logó – az úgynevezett swoosh – a mozgást, a sebességet és a lendületességet hivatott jelképezni.
A NIKE MARKETINGJE
A Nike marketing stratégiájában nem is annyira a termék a lényeg, hanem a sport szellemiségét próbálják a maguk elképzelései szerint alakítani. Ebben a küzdelemben a Nike számára a hivatalos sport is versenytárssá válik, „A Nike szerint a hivatalos sportklubok, szervezetek és bizottságok eltiporják a sport szellemiségét – azt a szellemiséget, amelyet igazán csak a Nike testesít meg.” Stratégiájuk egyik eleme: „Állítsd szembe a tiszta Nike sportot és a szupersztárok csapatát a szabályközpontú sportvilággal.” A laza sportos kinézet kialakításához fontos terep a szegények, az amerikai fekete kultúra vizsgálata, ezért az új termékeiket először New York, Philadelphia, vagy Chicago gettóiban lakó fiataloknak mutatják meg először, és az ő véleményüket kérdezik ki először. Emellett a cég felvesz olyan lazaságban elöljáró fiatalokat, akik véleményét erőteljesen figyelembe veszik a tervezőik.
A legismertebb Nike reklámarcok: Michael Jordan, Andre Agassi, Cristiano Ronaldo, Kobe Bryant, Tiger Woods.
cíkszám: 395558030

Paraméterek

Méret42, 44, 44.5

Egyéb adatok

Garanciafél év
Szállítási idő2-3 nap
GyártóNike

Vélemények

Kérdezzen a termékről!

Mi a harmadik betűje a kerek szónak?

Kapcsolat

  • 8360 Keszthely, Bem József utca 31
  • 06303270109
  • info@victoriasport.hu

Hírlevél

Viltor - webáruház készítés és bérlés

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.